Adonis Kalite Politikası

Entegre Yönetim Sistemi Politikası

Kuruluşumuz; 

Endüstriyel temizlik malzemeleri, kimyasalları, kâğıt grupları ve gıda ürünleri satış ile satış sonrası hizmet sektöründe tüm hizmet noktalarında ürün tedarikinden tüketiciye satışa ve satış sonrasına kadar doğru teslimat ve satış sonrası teknik destek mekanizması ile ürün kalitesini en üst düzeyde korumakta, bilinçli tedarikçilerle çalışmaktadır. 

Müşteri memnuniyeti odaklı, tüketicisini ve tedarikçisini bilinçlendirme misyonuna, ulusal ve uluslararası mevzuata ve diğer tüm şartlara uygun şekilde; yalnızca yatırım faaliyetlerinde değil, yönetim ve çalışanlar ile tüm şirket kültüründe kaliteli çalışmaya odaklanmıştır. 

Müşterileri için karşılıklı iletişim ortamında hızlı ve özgün çözümler üretmekte, şikâyetleri etkili ve verimli bir şekilde ele alarak cevaplandırmakta, şikâyetlerin gizliliğini korumakta, personel ve müşterilerine müşteri şikâyetlerinin ele alınması konusunun önemini aktarmaktadır. 

Güçlü iç iletişim ve bilgi ağı ile çalışanlarını bilgilendirilmekte ve sürekli eğitim anlayışı ile rekabet gücünü arttırmaktadır. 

Zamanında ve doğru risk analizi yaparak tehlikelerin önceden belirlenmesi ve ortadan kaldırılmasını sağlamaktadır. 

İnsan sağlığına verdiği önem ile iş sağlığı ve güvenliğini her işin önünde tutarak, çalışanlarına güvenli bir iş ortamı sağlamakta; iş kazalarını, yaralanma ve meslek hastalıklarını önlemektedir. Müşterilerini temel ve sürdürülebilir bir eğitim programı ile ürün kullanım talimatları ile bilgilendirmektedir. 

Çevre sağlığına ve kirliliğin önlenmesine verdiği önem ile ürünlerinin çevre dostu ürünler olmasını sağlamakta, hizmetin planlanmasında ve yürütülmesi aşamasında çevreye verilecek etkileri en aza indirecek önlemleri almaktadır. 

Kalitenin tüm çalışanlar için bir yaşam modeli olarak benimsenmesi amacıyla tüm kaynaklarını yönetim sistemlerinin etkin yürütülmesi için verimli bir şekilde yönetmekte, sistemlerin etkinlik ve performansını sürekli iyileştirmektedir. 

Yiğit ÖCAL

Genel Müdür